poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wielkie, małe wejście :)


Cześć tu Maja :)

Dzisiaj wreszcie po ponad półtorarocznym namyśle ( i namową innych ) stworzyłam mojego pierwszego bloga :) Tutaj postaram się pokazać to co pochłania mnie bez reszty :)

Mam nadzieje, że bloczek powolutku się rozwinie a ja wraz z Nim ( w szczególności jeśli chodzi o robienie zdjęć, co nigdy nie było moją mocną stroną )

Jeśli chodzi o moją osobę to ma już te ćwierć wieku i  w wolnym czasie poddaje się tworzeniu czegoś na kształt kartek okolicznościowych metodą quillingu.

Od zawsze lubiłam tworzyć, układać kleić i komponować. Szukałam czegoś " dla siebie" i trafiłam właśnie na to cudowne kręcenie paseczków. W świat quillingu wprowadziła mnie wszechobecnie znana w tym świecie Kasia. Była moją inspiracją... i za to ogromnie dziękuję.
Podpatruje również bloga p. Alicji i jak dla mnie również mistrzostwo świata, szczególnie za estetykę. (Mam nadzieję, że nigdzie się nie zainspirowałam za bardzo jeśli tak proszę o uwagi.)

P.S. Nie będę się rozpisywać bo wiem że długa treść męczy ;p narazie uciekam rozejrzeć się by troszkę się podszkolić jak tworzyć i udoskonalać bloga :)

                                          
P.S. No i żeby nie było jakieś zdjęcie musi być.. lepsze gorsze takie jest ;p Baj ;)








2 komentarze:

  1. no nareszcie się odważyłaś :) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny stateczek , muszę zapamiętac patent , bo mam dużo znajomych żeglarzy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak pozostawisz tu ślad swojej obecności :)