poniedziałek, 30 września 2013

Dzień chłopaka

Dzisiaj Święto chłopaków więc i u mnie świętujemy :) Karteczka dla miłośnika siłowni w roli głównej. Dodałam troszkę kwiatków i zawijasków, ożywiłam soczystą czerwienią. Na grafice pozy kulturysty: czajniczek, szkatuła i takie klimaty :)  Ciekawe co powie obdarowany? hihi
Także z tego miejsca życzę wszystkiego najlepszego Naszym chłopakom niech z Nami wytrzymują :)

P.S A już od jutra uczelnia...aj jak nie chce się wracać, szczęście, że to już końcówka..oby szybko zleciało. Miłego popołudnia życzę :)









 

13 komentarzy:

  1. Świetna!!! Piękne kwiaty wykręciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna kartka :D
    też nie chcę wracać na uczelnię :/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się właśnie zabieram za robienie kartki dla mojego chłopaka :) jedna będzie robiona w photoshopie a druga ręcznie, będzie trochę spóźniona bo jeszcze muszę ją do Wrocławia wysłać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucaj fotki :) ciekawa jestem co wymyśliłaś :)

      Usuń
  4. Fajnie to sobie wymyśliłaś. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Brawa za pomysłowość. I wielki podziw za śliczne bukieciki! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kontrast - kwiatki i ta moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z tymi menami miałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. "czajniczek, szkatuła" no...no... wszystko jasne ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak pozostawisz tu ślad swojej obecności :)