sobota, 5 października 2013

30-te urodziny

Hej :) Nie wiem czy Wam też teraz te dni tak szybko mijają? Wczoraj nie zdążyłam wstawić postu, padłam jak żywa. Dzisiaj też szybko i króciutko. Karteczka na 30 urodziny w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym. Miałam na nią już pomysł w głowie już wcześniej więc szybko powstała. Zdjęcia robione wieczorem więc jakość... A tak poza tematem to wiecie, że dzisiaj i jutro są zniżki w sklepach? Wystarczy kupić gazetę Instyle lub Elle. Polecam bo zawsze można nabyć cosik taniej :) Pozdrawiam i dziękuję, że tutaj zaglądacie. Dziękuję Wam za ostatnie słówka jesteście kochane!!







9 komentarzy:

  1. Oj, też uwielbiam takie kolory :) Kartka jak zwykle śliczna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, piękne zestawienie kolorów :) Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna szczególnie kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne Twoje karteczki, ja też ostatnio połknęłam bakcyla :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna quillingowa karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne radosne kolory :)
    Zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maju dziękuję Ci bardzo za wizytę u mnie i za komentarze;)bez tego nie trafiłabym na Twojego bloga i nie mogłabym zobaczyć Twoich pięknych prac;)Widzę,że wykorzystujesz quilling w swoich kartkach i cudnie Ci to wychodzi;)
    Obejrzałam kilka kartek i bardzo mi się podobają,wszystko pięknie komponujesz i starannie wykonujesz;)
    Super.Idę dalej pobuszować po Twoich postach;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak pozostawisz tu ślad swojej obecności :)