czwartek, 13 marca 2014

Candy czyli imieninowe cukierachy :)

Tadammm :) czas i na mnie..wreszcie ogłaszam swoje pierwsze, własne Candy :)
Długo to trwało wiem, ale też nie było okazji ;)

Serdecznie zapraszam wszystkich do imieninowej zabawy, nawet tych którym nigdy nic nie udało się wygrać i nie wierzą w te zabawy.  Mi udało się wygrać w takim Candy (czyli jest to możliwe) i teraz ja chciałabym się podzielić moimi przydasiami :)


Do wygrania:
- wykrojnik JOY (bez opakowania raz użyty)
- wykrojnik Marianne Design ( bez opakowania nie używany)
- wykrojnik malutki Spellbinders ( bez opakowania raz użyty)
- stempelek gumowy
- po 3metry wstążek 12 mm w różnych kolorach 10 sztuk
- kasetka z cyrkoniowymi kwiatuszkami
- cekiny gwiazdki, serduszka,
- ozdobne kwiatuszki drobne 8 kolorów
- mix papierów scrapowych
- niespodzianki
oraz...
- wycinanki mix ecru i białego 50 sztuk wzory dostępne tutaj  :)

Celowo nie daję zdjęcia bo dorzucam cały czas przydaśki!!!

Zasady:

 1. Proszę o pobranie banerka i umieszczenie na pasku bocznym w widocznym miejscu i/lub osobnym poście :)
 2.  Jeśli moje prace Ci się podobają możesz dodać mnie do obserwowanych, nic na siłę ;)
 3. Zostaw komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie oraz podaj ulubione imię damskie lub męskie lub oba :)
 4. Jeśli masz chęć możesz udostępnić info na FB:) i polubić papierowego na FB  (Będzie mi miło)

- Candy jest dla osób prowadzących bloga i mieszkających w Polsce (wysyłka PL)
- Termin zabawy do 9 kwietnia  (losowanie i wyniki 10 kwietnia br.)
- Osoby, które spełnią wszystkie wymogi mają ode mnie buziaka (wiem niewiele ;)  i dodatkowy los :)

Uwaga!

A co tam jak szaleć to szaleć... wśród osób które wezmą udział w Candy jak również wśród tych, które są bliskie papierowemu  (często tu zaglądają ) i też biorą udział w Candy odbędą się dodatkowo 2 losowania w których będzie do wygrania po 25 sztuk wycinanek! :)


Zapraszam i życzę powodzenia :)








116 komentarzy:

  1. Witam serdecznie! Chetnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to niedowiarek zgłasza chęć udziału w zabawie :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie ;) Banerek już na blogu :) A ulubione imię żeńskie to Sandra oczywiście :D Męskich mam 2 ulubione: Mateusz i Szymon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się ustawiam i przy okazji zapraszam na moje candy :-) Imiona ulubione Julia, Michał :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z okazji imienin życzę wszelkiej pomyślności i nieustającej weny :-)))

      Usuń
  5. I ja także chętnie się ustawię w kolejce :)) czyżby na świecie za Twoją sprawką miał się pojawić jakiś Mały Człowiek?? Ja uwielbiam Piotrusiów :) z kobiecych lubię Julię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah..domyśliłam się, że ktoś tak pomyśli :) Pytanie związane z imieninami co by tak nudno nie było:) Pozdrawiam i dziękuję za wzięcie udziału :)

      Usuń
  6. samy spełniajacych sie marzen :) moje ulubuine damskie to Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiam się i ja po słodkości :-)
    ponieważ mam w domu dwóch chłopaków to powiem że podoba mi się imię dla dziewczynki - Martyna :-)
    info u mnie w pasku bocznym :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy. Baner na pasku bocznym: http://tuja89.blogspot.com/ Z przyjemnością obserwuję Twój blog, na FB udostępniłam info jako Justyna Łagodzińska
    Moje ulubione imiona to Grześ i Zuzia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie, z wielką przyjemnością się zapisuję na Twoje Candy i życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji imienin oraz nieustającej weny twórczej :)
    Moje ulubione imiona: Borys, Hanka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    A ulubione imiona? Hmmm... może Amelka i Krzyś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce :) Moje ulubione imiona to Amelia (córeczka moja ) i Szymon (ten jedyny).
    Wszystkie wymogi spełnione ;)
    Mój blog http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Emilia - gdybym miała córeczkę właśnie tak bym ją nazwała :) uwielbiam te imię :) i ma dość konkretne znaczenie - chociaż ja paradoksalnie zodiakalna ryba nie przywiązuję uwagi do przesądów. W końcu 13staego w Piątek to najszczęśliwszy dzień w roku ....
    a jeśli chodzi o męskie to Adam. Sama miałam być Adamem tylko wyszłam w płci żeńskiej i nie było wyboru. Adam to twarde imie :) męskie :)
    A tak zagadnęłaś o imiona, czyżbyś spodziewała się dzidziusia??

    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo, ale cuda przygotowałaś. Nie można przejść obojętnie ;), ustawiam się w ogonku i ja. A imiona? Róża i Jędruś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie cukierki od autorki słodkich karteczek? Bardzo chętnie się poczęstuję!

    Pozdrawiam równie słodko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne nagrody :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce ;) A ulubione imiona to Julia (wzięłam sobie tak na bierzmowaniu ;D) i Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  16. no widzisz przegapiłabym takie wydarzenie, ja z tych niedowiarków, ale co tam - zapisuję się:) wszystkiego naj, a ulubione imiona Zuzia i Kubuś oczywiście:) (to moje szkraby)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Moje ulubione imiona to Michał i Magdalena :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepszego z okazji imienin:)
    a moje ulubione imiona to Dominika i Adam
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także wyrażam chęć, banerek na blogu, blog obserwowany.
    Imiona ż: Magdalena, Rozalia, m: Maksymilian, Rober ;P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace tworzysz :) Chętnie się zapisuję po cukierki :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się ustawiam do kolejki :) A ulubione imię damskie to Blanka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj w gronie moich obserwatorów. Chętnie przyłaczę się do zabawy :) Banerek wisi.
    Moje ulubione imie męskie Piotr - miałam to szczęście, że mąż mi się z takim imieniem trafił, wiec wiedziałam, że to musi byc ten, a damskie - Ania -ponadczasowe, nieprawdopodobne w brzmieniu i Justyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam !!!
    Z miłą chęcią stanę w kolejce.
    Banerek na prawym pasku bocznym.
    A imiona ulubione... Marcin i Martyna.
    Niestety FB nie mam .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zaproszenie, z wielką przyjemnością się zapisuję i życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji imienin oraz wielu pięknych inspiracji :)
    Imiona które lubię ciągle się zmieniają i jest ich dużo, ale ... może Małgosia i Tomasz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, dziękuję za wizytę i zaproszenie, bardzo chętnie przystępuję do zabawy. Prezenty wspaniałe ! Matylda, Klara, Tomek i Michał. Pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zaproszenie. :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    przygotowałaś super słodycze. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super przygotowałaś słodkości, więc chętnie ustawiam się w kolejce:) ulubione imiona nie może być inaczej jak imiona moich córek Taida, Ksenia a męskie Remigiusz
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zaproszenie i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i grzecznie ustawiam się w dość długim już ogonku. Ulubione imiona dla chłopaka Wiktor i Robert jak moi synowie a dziewczęce Julia i Majeczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie chętnie wezmę udział w zabawie, warunki na fb spełnione, baner dodany, ulubione imiona Kinga i Rafał. Do obserwowanych mam obecnie problem cię dodać, bo wyskakuje mi jakiś błąd, ale będę próbować. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super zabawa, banerek na pasku bocznym
    ulubione imie damskie - Agata
    męskie - Tomasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja chętnie ustawiam się w kolejce :) Na fb polubione i udostępnione, u mnie info na pasku bocznym, imiona to Maja jak moja córcia :) i Adrian (bo takie miało być w przypadku chłopaka) a do obserwujących chętnie dołączę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. chętna i ja jak zacznie znów działać funkcja obserwatorzy to dodam bo chętnie zostane na dłużej jako marta jung baner na http://siljia.blogspot.com/ Wojciech i Weronika jak moje dzieciaczki

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj. obserwuje, banerek jest, chętnie wezmę udział - imie Agnieszka

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    u mnie tez candy zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne candy! Imiona Anastazja i Teodor

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) obserwuję, banerek dodałam :)+ post a ulubione imię żeńskie - Wiktoria-moja córeczka a męskie-Wiktor, pewnie tak dałabym na imię synkowi :) i

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam
    chętnie wezmę udział w zabawie:) banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ obserwuję jako Natalia F, a ulubione imiona to Krzysztof i Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  37. o ja kochana ale poszalalałaś ,aż muszę drugi raz poczytać bo dziś zatoki mi nie pozwalają na trzeźwe myślenie . Dziękuję Ci za zaproszenie poczułam się wyróżniona . Uwielbiam twoje prace przede wszystkim te qualingowe .Taki był mój początek ale zbyt dużo kręcenia zniechęciło mnie , dlatego tym bardziej podziwiam Cię bo wiem ile to czasu zajmuje . Chętnie skorzystam z zaproszenia i stanę po słodkości . ... coś mi się wydaje że to imię to .... już rośnie .... ja uwielbiam Kamila i Martynkę ( Martynka to moja córcia ale niezły z niej łobuziak i podobno takie właśnie są Martynki więc nie wiem do końca czy Ci polecić ale oprócz brojenia to bardzo całuśny i kochany dzieciaczek czym wszystko rekompensuje.... W każdym razie wybór należy do Ciebie . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się do zabawy :)
    Co do imion... Nigdy nie umiałam zdecydować się z żeńskimi, ale chyba jednak Agnieszka... Męskie to zdecydowanie Wojciech i Jakub :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja zapisuje sie w kolejce..klubtilda.blogspot.com
    Moje ulubione imiona to Gabrysia, Julia i Łukasz - zestaw mojej rodzinki-inspiracja i cheć do zycia kazdego dnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję się i ja :) może wreszcie się uda :)
    a moje ulubione imiona to Kuba i Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cukierasów do wygrania co nie miara :) Może mi się uda wygrać te wspaniałości ;)
    Oczywiście zostaję na dłużej :)
    Kilka imion damskich mi się podoba, ale najbardziej chyba jednak Hania. Co do męskiego to bardzo lubię imię Maciek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Dopisuję się do kolejki, bo przygotowałaś same cuda.
    Z męskich imion bardzo podobają mi się dwa: Dorian oraz Kosma
    z żeńskich: Donata, Mira
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się z chęcią :)
    Moje ulubione imiona to Oliwia, Agata i Dominik :) pewnie wiele innych też, ale mi się co jakiś czas zmienia ;)
    obserwuję i dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wkomponuję się w kolejkę, zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania, FB - zalajkowany. Zapraszam również na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

    Igor, Ryszard oraz Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  45. W końcu znalazłam chwilkę by się zapisać :D
    Jeśli chodzi o imiona, to mogłabym powiedzieć że podoba mi się moje - Kasia - no ale tak nie jest :D raczej nie mam jakiegoś ulubionego no ale jeśli już trzeba wymienić to
    damskie: Jagoda, Emilia, Nadia, Lilianna
    męskie: Konrad, Mikołaj,

    Dodaję banerek, udostępniam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią się zapisuję na twoje candy imię to Nicole i Marcel

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też się ustawię w tej długiej kolejce ;)
    Ulubione imię to: Weronika ;)
    a banerek już umieściłam na pasku bocznym ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. ustawiam się w kolejce a imię to lubię Julia

    OdpowiedzUsuń
  49. O! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    z pozdrowieniami, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  50. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. :D
    A moje ulubione imię to Remigiusz. <3
    Pozdrawiam.
    Królowaa.

    OdpowiedzUsuń
  51. Również staję w kolejce. Banerek w pasku bocznym :) Imiona to Zosia i Hania :)

    OdpowiedzUsuń
  52. z chęcią spróbuje ponieważ nagrody BOMBA, co prawda nigdy niczego nie wygrałam ale jak mówisz warto spróbować ;) co do Twojego bloga to trafiłam na niego przypadkiem i już tu zostanę:D bardzo mnie inspirujesz! Dodaje do obserwowanych z miłą chęcią, co do imion to Dawid i Weronika. Baner umieszczony jak i polubiłam na FB pozdrawiam gorąco i zapraszam również do mnie w wolnej chwili http://jamonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjne słodkości.....fantastyczne nagrody....szał niespodzianek....z każdego cukiereczka da się coś wyczarować:) mój blog raczkuje ale cichutko mam nadzieje a nóż szczęście się uśmiechnie:).....ulubione imiona Oliwia, Zuzia ....Kuba, ......Jeśli masz ochotę zapraszam inspiracjemarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie wezmę udział :)
    1. Baner: http://codobregodzis.blogspot.com/
    2. Obserwuję jako Paulaa K.
    3. Ulubione imiona: Gabrysia i Jaś ;)
    4. Lubię na FB jako Origami modułowe
    5. Udostępniam na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=303164489836279&id=684297098270418&stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  55. Grzecznie się ustawiamy w kolejce i spróbujemy naszego szczęścia:)
    Imiona Magdalena i Staś
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się ! :)
    Imiona : Leon i Łucja
    banerek : greeneyes1901.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Spełnienia marzeń i wiosny w sercu z okazji imienin:)
    Chyba nie mam ulubionych polskich imion:p Ale przychodzą mi do głowy Marianna i Tobiasz. Z obcojęzycznych James,John i Mia:)
    Z chęcią dołączę do candy.
    Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Również ustawiam się w kolejce:)A imię...Wiktoria:))

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja ustawiam się w kolejce :)
    1. Baner: http://czikitadiy.blogspot.com/
    2. Obserwuję jako: czikita_diy
    3. Ulubione imiona: Tomek i Agata
    4. Lubię na FB jako Monika B.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam adres bloga na: http://mixofdiy.blogspot.com/

      Usuń
  60. Ja też spróbuję szczęścia :)
    Uwielbiam imię Julia (co do męskiego, to nie potrafię się zdecydować...)
    A banerek jest tutaj: http://handmade-by-sol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce ;)
    Moje propozycje imion - Karina i Mariusz.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie można przejść obojętnie, mam 09 kwietnia urodziny, byłby super prezent. Bardzo podoba mi się imię: Dagmar.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią przyłączę się do zabawy :)
    Moje ulubione imię męskie to Alexander, a żeńskie Nickole :)
    Banerek na: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj serdecznie koleżanko, pozwól,że i ja zostawię po sobie ślad,. Dziękuję za zaproszenie- z przyjemnością skorzystam. Wiesz,że często bywam u Ciebie i od dawna jestem zafascynowana Twoimi pracami. Są niesamowite, są piękne, są tak dokładnie zrobione, że tylko podziwiać i podziwiać. A z okazji imienin-wszystkiego co się szczęściem zwie-radości, miłości, spełnienia marzeń i..uśmiechu na każdy dzień Twojego życia.
    Imiona-mam dwa ulubione- i bliskie momu sercu-dla dziewczynki to Amelia, dla chłopczyka to Orest.
    Banerek u mnie na pasku bocznym,trzymam mocno kciuki - może do mni eszczęście się uśmiechnie- kto wie:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego naj naj naj...dla Ciebie i dla Was:))))?? jeśli spodziewasz się dzidziusia:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ok, biorę udział :)
    Ulubione: Szymon, Maria.

    OdpowiedzUsuń
  66. Z chęcią ustawiam się w tej kolejeczce, bo cudowności takie do zgarnięcia przygotowałaś że szkoda by było nie skorzystać z okazji.
    Banerek wisi na pasku bocznym.
    Ulubionych imion pewnie wiele, ale napisze najbardziej bliskie memu sercu więc Aleksandra, Tomasz.

    Z okazji imienin życze zaś wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim nadal tak owocnej twórczości.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie zapisuję się na candy :) Banerek na stronie http://zielonymyszak.blogspot.com/ :) Polubienie na FB jest, a ulubione imiona to Ania, Adam i Tomek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Moje ulubione imiona to Piotr, Paweł i Zofia. Baner na moim blogu na który Cię serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ależ kusisz wspaniałościami :) oczywiście się ustawiam:)
    Ulubione imię: Marlena
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wspaniałe prezenty przygotowałaś w swojej imieninowej zabawie.
    Z wielką przyjemnością o nich pomarzę !!!
    Ulubione imiona - Agnieszka, Magdalena, Krzysztof.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Życzę spełnienia marzeń i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajne candy, super blog, banerek po prawej stronie bloga.Inne zalecenia wykonane.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Imiona- dla chłopaka Mikołaj, bo fajnie można zdrabniać na Miko, a to też ważne.
    Dla dzieczynki - Wiktoria bo fajny skrót -Wiki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Oczywiscie staję w kolejce po candy

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się po cukierasy, banerek u mnie http://recyklingownia.blogspot.com/ FB zalajkowany i udostępniony (Aneta M...). Obserwować też Cię będę, żeby mieć Cię na oku i wiedzieć co tam majstrujesz :) Imiona to: Tymoteusz i Erna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję za zaproszenie
    Baner za chwilę na http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam serdecznie :)
    A ulubione imię męskie to Tomasz i Grzegorz, żeńskie Kalina :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję za zaproszenie:)
    Bardzo chętnie wezmę udział w Candy. Banerek jest już u mnie na blogi http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej, dzięki za zaproszenie, chętnie zostanę tu na dłużej, bo bardzo mi sie tu podoba, a i za cukieraskami też się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  78. dziękuję za zaproszenie. warunki spełnione. pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziekuje za zaproszenie,chetnie wezme udzial w Twoim candy,zreszta robie to pierwszy raz.
    Imiona: Marcel,Michelle
    banerek:http://magicznedodatkiizabeli.blogspot.de/
    obserwuje jako Izabela K

    OdpowiedzUsuń
  80. Dzięki za zaproszenie, chętnie wezmę udział ;) bannerek jest, do obserwatorów mam mały problem ale dodam bo blog ciekawy. Imię hmmm... wiele lubię ale uwielbiam imię Mieszko, tak miał na imię chłopiec którym się opiekowałam ;)
    http://pracownianati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie ustawię się w kolejce po tak smakowite cukieraski ;) Chociaż przy takiej ilości zgłoszeń to nie ma szans, żebym wygrała ;D Znając moje szczęście to nawet jakbym miała tylko jednego przeciwnika to i tak bym przegrała ;D Ale szczęściu podobno trzeba dopomóc, może tym razem się obudzi i mnie uszczęśliwi? :)
    Banerek już wisi na blogu i obserwuję Twoją stronę. FB również polubione ;D
    Jeśli chodzi o imiona to mam bardzo dziwny gust. Jeśli chodzi o dziewczynkę to zdecydowanie Liliana natomiast dla chłopca Syriusz bądź Nataniel. Uwielbiam te imiona i planuję tak nazwać moje dzieci, jeśli się kiedyś jakiś dorobię ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iliana
    http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziękuję za zaproszenie :) oczywiście ustawiam się w tym dłuuuugaśnym ogonku z nadzieją na wygraną ( a czemu by nie ;) )
    Imię damskie- Gabriela :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Pięknie dziękuję za zaproszenie! Jest mi szalenie miło.
    Bardzo żałuję, że nie mogę dodać do obserwowanych (nie działa mi ta opcja, ale będę próbować). Zaglądać na pewno będę, bo prace są fantastyczne i inspirujące.
    A ulubione imiona to z pewnością Lenka - córeczka już je nosi i Kubuś - może kiedyś synek... :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://scrapkarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się:) Bardzo fajne candy. Moje ulubione damskie imię to Lenka:)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://drobiazgizdusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Dziękuję za zaproszenie :) zyskałaś nowego obserwatora :)
    Tworzysz piękne prace :)

    Ustawiam się w kolejce , może tym razem mi się uda coś wygrać:)
    banerek na pasku bocznym
    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja staję w kolejce:) Banerek na pasku bocznym http://handmadebylinka.blogspot.com/
    A ulubione imię - Emilia
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam :) dziękuję za zaproszenie do zabawy. Ustawiam się w kolejkę! Moje ulubione imiona to Mateusz i Maja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuje się na Candy:) Banerek u mnie ;) moje ulubione imiona to imiona nietypowe i kwiatowe dla dziewcząt np: Róża, Malina, Jagoda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    Z przyjemnością się zgłaszam!
    Ulubione imię: HANIA :)
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com

    Niestety od 7 do 16 mnie nie ma w Polsce - wiem, że szanse małe na wygraną, ale jak by coś to proszę mnie nie wykluczać jeśli się nie odezwę :)

    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  90. Dopisuję się do kolejki, candy wyborowe. Banerek na pasku bocznym.
    Moje ulubione imię to Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak candy imieninowe - to wszystkiego najlepszego z okazji imienin, a jak szukasz imienia dla swojego dzidziusia to tez wszystkiego najlepszego zyczę :) - imiona dziewczęce- Róża, Kalina, Tatiana; męskie - Tymon, Leon, Igor; a banerek na pasku bocznym o tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.ie/ ; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo dziękuję za odwiedziny i zaproszenie)
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. A moje ulubione imiona to Maks, Ola i Agatka:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :) Choć kolejka długa, liczę na małe szczęście :D
    Banerek umieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    A ulubione imiona: Zosia, Rozalia, Julia i Franciszek
    Pozdrawiam cieplutko! (polubiłam też)
    I wszystkiego najlepszego imieninowego :)))

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję Ci Maju za zaproszenie i za pozostawiony u mnie ślad. Już wcześniej u Ciebie bywałam (bo jestem podglądaczką), a Twoje prace papierkowe i quilingowe takie estetyczne, dokładne, staranne niejednokrotnie mnie zatrzymały na dłużej. No i właśnie w tym problem, że na pisanie komentarzy brak mi później czasu. Doceniam też candy, z powodu których nie "zmusza się" do dodawania do obserwowanych i z tym większą przyjemnością to czynię.
    A co do imion, mam wiele ulubionych. Dla dziewczynek: Nathalie, Ania, Basia.....; dla chłopców: Przemek, Damian, Kubuś,.....
    A z okazji imienin życzę Ci spełnienia najskrytszych marzeń! :))

    OdpowiedzUsuń
  95. Staję i ja, choć kolejka długa, że końca nie widać. Na Powoluśku jest już bannerek, a ja zapraszam tam na swoją tkaninową-rozdawajkę.
    Moje ulubione imiona? Z wiekem lubię te coraz prostsze - Iga, Marta, Igor, Borys
    Życzę Ci radosnych imienin!

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja ustawiam się w kolejce. Sprawdzę moje kulawe szczęście :)
    Ulubione imiona Pola, Zuzanna oraz Szymon, Mikołaj.
    Wszystkiego co najlepsze z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  97. I ja stanę w tej długaśniej kolejce:)
    Banerek u mnie na http://www.pomieszane-poplatane.blogspot.com/
    Moje ulubione imiona to Julia i Krzysztof:)

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja chętnie ustawiam się w kolejce :o) Nagroda zacna :o)
    Banerek już na moim blogu - www.konsumentka-anula.blogspot.com
    A ulubione imiona... Hanna, Florentyna i Maciej :o)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się ;> Moje ulubione imiona: Mateusz, Marcin, Michał
    Obserwuję jako: Andżelika S.
    Lubię na fb jako: Mateusz Michalski
    Baner na blogu: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  100. Ustawiam się w kolejce po szczęście :) Bardzo fajnie tu u Ciebie :) a buziaki są bardzo wazne, wszystkie! ;) heh
    Obserwuje jako: Iwona K
    Mail: ivi.kalinowska@gmail.com
    Baner u mnie, o tu: http://ivi-art.blogspot.com/
    FB: nie
    a ulubione imiona to: Grześ, Adam, Krzysztof, Magda, Ewa oraz Liwia :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ustawiam się w kolejce. :))
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Ulubione imiona: Antoni i Hanna. (:

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie mam szczęścia ale ustawiam się w kolejce.
    Ulubione imiona Agata,Lena,Kamil
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję jako : Nacia <3
    Baner : www.fashion-is-our-lifee.blogspot.com
    e-mail : natki.fashion@gmail.com

    Zapraszam na moje candy :
    http://www.fashion-is-our-lifee.blogspot.com/2014/04/podwojne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  104. Może mnie przyniesie szczęście szczęśliwa ponoć siódemka, byłoby super.
    A moje imiona to: Kajetan i Helena. Pierwsze mam na co dzień, a drugie pozostanie w sferze marzeń niestety. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jeszcze ja za 5 dwunasta jak to mówią :P Banerek u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Imiona: Aniela i Szymon. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak pozostawisz tu ślad swojej obecności :)