poniedziałek, 22 grudnia 2014

Dekoracje Świąteczne

Moje Świąteczne skromniutkie dekoracje razem z choineczką. Grafika z bloga Magdy :) Niestety na karteczki brakło czasu w tym roku. Niemniej jednak jestem usatysfakcjonowana bo troszkę dekoracji udało się poczynić. Choineczka jest żywa (mój pierwszy raz:) Także kochani zaglądający życzę Wam radosnych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2015 i mnóstwa kreatywnych chwil :)
Pozdrawiam i całuję Świątecznie









6 komentarzy:

  1. Choineczka pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do świątecznych pozdrowień i życzeń...i podobnie jak Ty, czasu na kartki zbrakło, a drzewko...też pierwszy raz żywe w moim domu :) zaskakuje mnie zapachem i wyglądem :D

    OdpowiedzUsuń

  3. W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczna choinka i ozdoby super

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak pozostawisz tu ślad swojej obecności :)